Kawan-Kawan

Sunday, February 21, 2010

Majlis Watikah Pelantikan Pengawas

Assalamualaikum...
Lamanya tak update, maklumlaaa macam yang aku cerita kat entry yang lepas..line brokben kat tempat aku ni memang menyedihkan...kalau bukak pon kejap je boleh lepas tu dia kiok balik...
Thanks to Fieqa, my new follower, nanti akak follow balik ye...dah banyak kali terai tapi tak leh...blogger-blogger yang lain pon aku akan buat lawatan mengejut lain kali...lepas line brokben ni ok sikit... =)
Aku ni pulak belom sihat sepenuhnya, lepas makan ubat galak laaa kejap...gi sana...gi sini, tapi lepas balik rumah mesti tertiarap kat tilam sebab badan jadi panas tiba-tiba...huhuhu...

Pagi tadi sekolah aku ada laaa buat majlis sikit... majlis watikah pelantikan pengawas untuk tahun ni. Alhamdulillah majlis berjalan lancar dibawah pengurusan Kak Tengku Fatimah dan  AJKnya, siap ada kumpulan gamelan di bawah bimbingan cikgu muzik baru kami.
Ingat pulak masa konvo dulu kalau dengar bunyi gamelan ni....rindu pulak pada kawan-kawan terutama kawan yang sama-sama belajar di MPSK tahun 96-99...miss u all guys especially PI/PS group....lama betul tak jumpa. Bila tengok dalam fesbuk, semua dah berubah terutama dari segi kemontelan...hehehe!

Ikrar pengawas diketuai oleh Ketua Murid



Ada persembahan koir lagik dari pengawas-pengawas ni...sedap diorang nyanyi...



Ini laa kumpulan gamelan tu, betul ke gamelan? Aku bantai je...hehehe
Pelajar-pelajar form 1 yang main...yang dok atas kusi tu cikgu...

2 comments:

  1. tima kasih...majlis tu sederhana jek tp bila ada gamelan tu semangat lain sikit =)

    ReplyDelete