Kawan-Kawan

Powered By Blogger

Thursday, January 7, 2010

Mak aiii...

Assalamualaikum...
Lama tak update blog...lepas demam hari tu terus takde semangat...
Lagi pon busy memanjang je lepas bukak sekolah ni, tapi FB tetap on..jalan, hehehe...
Tahun ni masih pegang benda sama je kat sekolah, ngajor form 2 and 3
Lepas tu pegang jawatan tak berpencen sebagai Penyelaras Form 3...
Portfolio ader la berubah sikit...hik hik...naik pangkat jadi Ketua Panitia plak...
Hai...macam mana laaaa nak handle aku pon pening dah...
Yang hampeh plak, ader ke bagi aku jadi ketua penasihat Kelab Ping Pong...??
Sepanjang hidup aku ni tak pernah lagi aku main benda alah tu...
Hai...lantak laa labu....
Yang pasti tahun ni aku akan pastikan Rumah Kuning akan jadi juara...
Sebab apa?? Sebab aku sekali lagi naik pangkat jadi Penolong Ketua Rumah Sukan
Hmmm.......penat la den taun ni...

No comments:

Post a Comment