Kawan-Kawan

Wednesday, February 24, 2010

Dah Lama Dah....

Assalamualaikum....
Alhamdulillah hari ni debaran sukan tak ler ketara sangat coz umah sukan aku kalah terukk beb....kekeke!!
Muka aku ni pon dah tuko kaler dari sawo matang kepada sawo legam...Lega jugak sebab pengetua benarkan acara dimulakan pada waktu pagi, mengikut perancangan patutnya bermula petang tapi memandangkan terlampau banyak acara, takut plak balik pukul 7 maka dengan senang hati pengetua membenarkan diadakan waktu pagi....Cuma tinggal esok aje untuk acara kemuncak. Moga-moga esok bleh balik awal coz aku nak balik kampung....walla weeeyyy!!!

Berbalik pada tajuk utama...haii...dah lama dah aku dok mencari-cari buku untuk bacaan. Buku Dear John masih tak jumpa2 lagik...Mana laaa nak aku cari kat Terengganu ni. Kadang-kadang tensen jugak bila benda yang dicari takde. Rasa nak terbang je ke Key Ell...ececehh...koya je lebih...hehehe....

So, kalau ada laaa sesapa yang nak suggest buku untuk bacaan....bleh laaa bagitau aku...tapi jangan laaa yang berat-berat, tak larat den nak pegang...hehehehe...

No comments:

Post a Comment