Kawan-Kawan

Saturday, February 27, 2010

Jalan-jalan...

Assalamualaikum...hari ni aku kat kampung. Ingat nak jalan-jalan ke butik tudung Ariani. Aku tak pernah lagi jejak kaki ke kedai tu. Dengar citer bley tahan jugak la rega tudung kat situ. Biasanya tudung mcm Ariani ni aku tempah jugak dengan kawan sekolah. Ada jugak yang aku beli kat kedai biasa mcm jenama sofi, z and z. Cuma kali ni ingat nak terai kat Ariani plak. Nak cari warne yg matching dgn baju baru ku. Baru je siap...hehe..

4 comments:

  1. salam dik,

    ahkak mmg pakai ariani
    dah puluh2 ada nih
    ekekkekek

    ReplyDelete
  2. salam kak, byknyer akak beli..
    saya baru rembat 2...hehehe

    ReplyDelete
  3. tdung ariani? mahal yooo.. hahaha.. mai pun kt kmpg ney.. :)

    ReplyDelete
  4. salam..tak laa mahal sgt skrg ni mai...maybe sbb byk persaingan...

    ReplyDelete