Kawan-Kawan

Powered By Blogger

Monday, February 22, 2010

Debaran Sukan...

Assalamualaikum...Ermm...penat sikit hari ni...no..penat banyak...penat yang dicari sebenarnya...
Lepas sekolah tadi, dalam kul 3.30 petang aku gi ronda bandar Kuala Terengganu teman cikgu Zunie gi ke Celcom centre sambil bayor kete...Lepas tu teman sampai ke Mydin sebab dia nak beli lauk pauk. 
Esok sekolah aku akan adakan pot luck, so Zunie berhajat nak buat gulai tempoyak ikan patin....uuiii...mesti cikgu-cikgi serating meleleh air liur esok kecuali aku ler coz aku memang tak leh bau gulai tempoyak ni...pening...hehehe...Tugas aku untuk pot luck tu plak memang paling susah...masak nasik jek....kekeke...bahagianyaaaa....! So kena bangun awal laaa esok sebab nak masak nasik!
Bangun tu memang selalu awal...pegi sekolah je yang lambat...

Tadi kat sekolah aku memang sibuk sikit...pelajar-pelajar, cikgu cikgi semua bersemangat waja...
Lusa kami akan adakan sukan tahunan selama 3 hari sehingga Khamis ni...
Semua warga seri serating sibuk dalam proses menyediakan material untuk perbarisan dan hiasan khemah...
Ada yang sanggup keluarkan budget sendiri sebab ye leeee..budget yang ada memang ciput jek!
Sebagai Penolong Ketua Rumah Kuning (Wira), aku berbangga sebab Ketua Bidang kami, kak Aini paling cool dalam bab-bab menyediakan bahan-bahan untuk perbarisan...mekasih kak Aini, maaflerr tak leh nak tulung sangat...kelas penuh maaa....
Setiap rumah masing-masing buat keje sambil menyorok...lebih-lebih lagi umah Biru....hehehe...
Bukan apa, takut orang cedok idea laaa....kekekeke!! Jangan maraaa umah Biru....Wahhh bunyi kata tema tahun ni 'Gelombang Biru'....macam pernah dengar tapi di mana ya!!
Sempat laaa jugak aku klik-klik amik gambo....

Wah...semangat ler kak Aini...
Sorry gambo tak clear...nak cepat coz ada kelas
Lagipon guna enpon jek....



Ni laa pelajar2 Form 5 yang banyak sumbang tenaga dan idea...
Mekasih dari teacher ye....



Ni plak orang kuat Kejohanan...Cikgu Fadhlina dan Cikgu Usop
Tengah mengisi borang markah....
Rajinnyerr....

No comments:

Post a Comment