Kawan-Kawan

Powered By Blogger

Tuesday, February 16, 2010

Seram Sejuk Laaa...

Assalamualaikum...
Hai semua!!!walla weyy!!..hehehe...cewahhh ceria jek...tp bangun pagi tadi rasa lain macam jek...tekak perit, hidung gatal-gatal plus panas dan seram sejuk jek tubuh badan....
Suara dah tak macam Siti Nurhaliza...huhuhu...aku telah terkena satu jangkitan iaitu sesema...
Tapi kuatkan hati jugak mai ke sekolah walaupun badan rasa tak best...tubuh rasa berat jek...
Bila sampai kat sekolah tengok kat mail box ada kiriman yang ditunggu-tunggu..thanks untuk mama Jihan yang anto minyak wangi yang aku order ari tu...nanti i bank in duitnyer yer =)...Sapa-sapa yang berminat bley laaa contact Jihan untuk order : http://jihansham.blogspot.com/

Ini la perfume tu...dari Dhia Perfume...
Aku amik set 2 women
Version of Be Delicious by DKNY
Version of Britney Spears by Elizabeth Arden
Jap lagi kalau pakai minyak wangi ni mesti seksi macam Britney...hahaha!!

P/S: kepada kengkawan, followers dan blogger...please singgah and tinggal komen ye...aku sari dua ni bz sket, tambah-tambah line brokben kat Marang ni di tahap nyawa-nyawa ikang jek so maybe takleh nak online sokmo-sokmo...so please leave ur message and i will track u back..luv u!! =)

P/S: Aku tengah curi-curi update masa free ni sambil dok pegang tissue lap hingus!

2 comments:

  1. salam ziarah..nak follow u,tapi kat maner ek icon tu..huhuu

    ReplyDelete
  2. icon follower tu kat belah kanan...bawah sekali...takpe nanti try lagik..

    ReplyDelete