Kawan-Kawan

Powered By Blogger

Monday, March 22, 2010

Beautiful Blogger Award

Assalamualaikum pembuka bicara...


Sekali lagi aku dapat tag...kali ni sekali ngan award ler...Beautiful Blogger Award...nak tanya miss sweetsour yang bagi award ni...apa yg dia maksudkan beautiful...blog ni ke atau tuan punya blog? hehehe...perasan plak aku...Dia bagi ari tu lagi tapi disebabkan ke'bz'an aku dengan keje plus line brokben yang sedey...aku baru amik ari ni...




Here are the rules to accept the award :
1. Thank & link the person that gave you the award.
2. pass this award onto 5 bloggers you've recently discovered and think are fantastic
3. Contact said Blogs and let them know they've won the award
4. State 7 things about yourself
.


Okeh! Jawapan utk tag:-
1. Mekasih ler Miss Sweetsour coz sudi bagi award ni...terharu akak...
2. Aiseh...yang nak pass award ni susah sket coz line tak elok ler...asik hang jek...
3. Bila dah takleh wat yang no.2...lagi laa yang no.3...hehehe
4. 7 things about myself: 
     *Aku seorang guru Bahasa Inggeris di Marang...
     *Asal Kelate tapi mencurahkan bakti di bumi Serating
     *Suka makan nasik kerabu dan pakar dalam menyediakannya
     *Dulu aku kurus, sekarang aku chubby...hehehe..
     *Cita2 aku nak beli mercedez tapi tak taw laa bila dapat belinya...
     *Aku pakai kete buatan mesia saja...kete import mahal...belilaa barangan buatan mesia
     *Suka window shopping and shopping (kalau ada duit ler...)

Ok...tu je laa pasal diriku yang comot ni... =)


No comments:

Post a Comment