Kawan-Kawan

Tuesday, April 13, 2010

Sunyi Sepi Malam Ini...

Assalamualaikum...

Masa aku taip entri ni, jam menunjukkan ke pukul 12.52...hai lewat sungguh aku tido malam ni...seluruh alam kat perumahan ni dah sunyi sepi...bunyi cengkerik je...
Dah beberapa minggu berlalu semenjak aku tido lewat macam ni...biasanyer tido awal...
Hari ni demam sikit...penat sungguh rasa tubuh ni...panas semacam je...mungkin terlalu banyak tekanan kat tubuh dan mental aku yang semakin 'mental' ni...hehehe...cuaca yang sangat panas sekarang ni mungkin pon salah satu sebab aku tiba-tiba demam...Ye laa semalam lepas je sekolah aku berkejar-kejar pergi servis kereta...tinggalkan kereta kejap kat bengkel aku pergi merayap dengan kawan cari baju untuk pasukan koir sekolah...bila sampai rumah...dah dekat maghrib...masa tu aku dah rasa tubuh dah tak selesa...lemah semacam je...

Mata aku ni segar laa plak, ni bahana tertido lepas maghrib tadi secara tidak sengaja. Lepas je makan ubat...aku terus lena..terkejut bila ada kawan yang mesej ajak semayang...hehehe...Lepas tu mula buat kerja yang memang tak siap-siap dari minggu lepas...ada lagi tu...tapi aku tolak tepi dah sebab mata dah berpinar tengok tulisan yang berbelit-belit...Ni dah dikira lebih makan ubat..sebab tu tak mau tido...hehehe...

Selamat malam semua blogger...rindunya nak blogwalking macam dulu...insyaAllah bila semua kerja dah siap...kekangan masa dah kurang...boleh laa sambung aktiviti tu...

3 comments:

  1. lambat tido coz dh tido awal2 lagi...malas nk msg...dh lewat sgt...

    sapa rindu tu??? kekeke!!!

    ReplyDelete