Kawan-Kawan

Tuesday, July 13, 2010

Pagi Yang Biasa-biasa Jew...

Assalamualaikum...

Salam ceria hari Selasa...Good morning to all!!! Ceria-ceriakan diri anda. Wah! Macam happy sakan jew aku hari ni. Memang happy plus gumbira dan sensasi suasana pagi ni. Dah siap sarapan, buat sendiri tau...aku pon tak sangka yang aku boleh bawak bekal hari ni. Malam tadi siap-siap semua so, pagi ni panaskan aje...Macam best je kan kalau bawak bekal ke tempat keje, padahal aku masak telur goreng jek...hehehe =)

Ok, sarapan dah...kejap lagi nak pergi kelas. Hari ni semangat sikit. Tapi tak tau laa dah masuk kelas nanti, kot-kot semangat bertukar jadi moody plak...hehehe...Maklumla kena tengok dulu reaksi pelajar-pelajar dulu, kalau malas moody laa cikgu nanti...

Hari ni akan berlangsung Majlis Sambutan Israk & Mikraj di dewan sekolah. Tapi sambutan akan diadakan sebelah petang. Sesuai dengan waktu Ko-Kurikulum. Jadi, kelas tak terganggu laaa pagi ni.

Owhh...aku ada satu hal yang nak mengadu kat sini (mengadu??? sapa yang sudi dengar awak Hunny oiii!!)
Huhuhu...bulan ni gaji aku macam tak berapa cukup...banyak belanja yang mencurah-curah keluar...hutang kad kredit yang tak pernah tertangguh pon jadi tertangguh pulakkk! Sedeynyerr.....huk...huk...huk...
Ada sapa-sapa yang nak sponsor??

1 comment: