Kawan-Kawan

Powered By Blogger

Sunday, December 27, 2009

Already Gone...




***Lagu ni aku tujukan khas buat seseorang yang pernah ku gelar sahabat...
Sejuta kemaafan aku pohonkan buat mu sahabat kerana setelah lamanya persahabatan kita selama hampir sepuluh tahun, aku terpaksa mengucapkan selamat tinggal buatmu. 
Bukan bermakna aku membenci atau tidak menghargai ikatan persahabatan kita. Tapi percayalah ini adalah jalan yang terbaik. Segala suka duka yang kita lalui, pahit manis yang mendewasakan kita dan kerinduan yang saling tidak bertepi yang kita rasa akan aku hargai. Aku pun harap kamu juga begitu, sahabatku. Sesungguhnya dunia kita berdua kini terlalu berbeza.... 
Mungkin kamu tidak mengerti dan menyalahkan aku tapi aku tetap dengan keputusan aku. Maafkan aku dan lupakan aku andai aku terus menerus mengabaikan panggilan telefon dan pesanan SMS dari kamu. Aku menangis di atas keputusan ini tapi ini adalah jalan yang terbaik buatku...


Mak aii bahasa aku...agak-agak kalau amik periksa subjek BM mau dapat A!!

No comments:

Post a Comment