Kawan-Kawan

Powered By Blogger

Monday, December 28, 2009

Nicholas Sparks!!

Assalamualaikum...
Sekarang ni orang dok heboh pasal Twilight Saga...Ader kawan aku tu macam demam malaria je kalau tengok gambar Robert Pattinson...kakakaka!!! Aku takdelaaa demam sangat kat citer tu...Tapi seronok jugaklaaa baca si Stephanie Meyers merapu pasal vampire dengan werewolf...
Tapi tiba-tiba aku rasa macam demam pulak kat dia ni...

Nicholas Sparks

Memang la rupa dia typical mat salleh, biasa je tak la ensem mana pong, alaaa pedulikan rupernyer. Yang penting buku dia memang best plus jiwang. Lantaklaaa kalau ada kata aku ni minah jiwang...Yang penting baca buku dia memang syok!! Ermm...ade satu filem yang diadaptasi dari novel dia "A Walk To Remember", yang ditayang sikit masa dulu, memang best citer tu. Aku memang nangis la tengok filem tu, habis satu kotak tissue...huhuhu....
A-Walk-to-Remember-Poster-C10126471.jpg image by sarahpitre
Pastu ader lagik satu "The Notebook", koya jugak bacer....Filem dia jiwang jugak laa. Tapi takdelaaa sampai nangis abis satu kotak tissue...Dan bakal muncul satu lagik filem dari novel dia
"Dear John"...
Tak baca lagik...tapi macam best jerr....nak beli! nak beli! =)

Baru je balik dari meeting tengahari tadi...Balik terus tido....tiba-tiba ader la plak orang bagi salam. Rupa-rupanya nak bagi bubur asyura... Lupa lak...semalam dah 10 Muharam... Hai tahun baru hijriah dah menjelma...azam tahun dulu rasa-rasanya dah tertunai ke blom???

No comments:

Post a Comment