Kawan-Kawan

Saturday, December 5, 2009

Boringnyer...

Assalamualaikum...
Dalam sehari dua ni aku tak buat apa-apa yang menarik pon kat rumah atau kat luar. Hanya menambah berat badan dengan aktiviti tidur, bangun, lepas tu tidur, lepas tu bangun balik. Tubuh dah jadi macam tong dram. Tak ada apa-apa aktiviti yang menjana minda sampai fikiran pun kelabu. Hahaha...


Masalah jugak kalau cuti berlebihan ni...nak buat apa ye?
Think...think...

Ermmm...kakak aku ajak pergi jalan-jalan. Mula-mula aku tekejut jugak, alahai musim tengkujuh ni nak pergi berjalan...Kakak aku cakap sehari dua ni nampak macam ok je cuaca. Dia suggested pergi Melaka. Amboi! aku ingat nak round-round Kota Bharu je. Dia cakap nak sponsor segala-galanya kecuali penginapan. Aku kata tengok dulu la, bukan apa sebab dok memikirkan budget yang tak berapa cukup...gaji bulan 12 lambat lagi. Huhuhu...


No comments:

Post a Comment