Kawan-Kawan

Monday, December 7, 2009

Tido Lagi...

Salam...
Alhamdulillah pagi ni mak dah boleh keluar dari wad. Lepas ambik dia dalam pukul 9 aku lepak-lepak kat rumah. Kakak aku yang kedua balik dengan anak-anaknya, riuh laaa rumah sekejap. Dalam tak sedar, aku terlelap. Sebab takde keje yang nak dibuat plus dengan perasaan malas yang bertimpa-timpa kat tubuh badan ni. Kakak-kakakku bertungkus lumus memasak nasi kerabu kat dapur...hehehe...teruk betul adik dia ni. Bangun jek aku bantai makan nasi kerabu tu dengan tahap kelaparan yang tinggi...
.
.
.
.
.
.
.
Makan je aku ni...hai makin comel la tak lama lagik!
(",) hehehe...
Ok laa bagi mengelakkan bertambahnya berat badan,
aku akan bersenam, bermula dengan hari ini....


(boley caya ke?)*hik...*

No comments:

Post a Comment