Kawan-Kawan

Tuesday, December 8, 2009

Tunjuk Skill Memasak...huhuhu

Salam...
Hari ni agak panas sikit. Ermm...tak tahu nak buat apa. Kakak aku mogok hari ni, katanya tak nak buat apa-apa, dia nak baca surat khabar plus lepak-lepak je. So aku kena la masak. Memang dia jeles dengan adik dia yang pakar memasak ni. Menu hari ni fried noodles, aku buat 2 jenis. Satu yang pedas dan satu lagi yang tak pedas langsung. Yang tak pedas tu special untuk mak aku yang baru keluar wad. Biar mak berselera makan sikit hari ni. Kesian dia sebab selalu takde selera nak makan...Aku letakkan ayam, udang dan sotong. Fuhh!! Terangkat ayah aku makan. Syok je aku tengok. Tapi ader satu komen....(ni yang tak suka ni!!)
.
.
.
.
.
.
.
Diorang kata yang pedas tu.....
Memang pedas giler...hehehe!!!
Tu laaa sapa suruh aku masak... =)

No comments:

Post a Comment