Kawan-Kawan

Powered By Blogger

Saturday, January 30, 2010

Jalan-jalan...

Assalamualaikum...
Seronoknya kalau balik kampung. Walaupun kat kampung takde apa yang special pun...aku tetap rasa best!!
Alhamdulillah...mak dah semakin sihat, minggu lepas aku agak kelam kabut sikit sebab temankan mak di wad. Bila balik kampung minggu lepas memang tak rehat pon...walaupun mak dah keluar hospital tapi tubuhnya masih lemah...memang kena bantu dalam banyak perkara...kesian kat dia...
Petang tadi aku ke Kota Bharu. Pegi bank tolong bayar duit kereta ayah.Banyak betul laaa kete...pening aku...
Lepas siap bayar kat Affin Bank, aku bersama kakak dan anak-anak buah yang cinonet semuanya pergi ke KB Mall sebab nak makan nasi ayam kat Chicken Rice Shop. Memang dah addicted agaknya...asal pegi mana-mana mesti cari kedai makan tu...hehehe...Lepas tu kami masuk Parkway, saja je bukan nak beli pon. Siap amik gambar lagik!!! Salesgirl kat situ tengok je...

Abang Atiq nyaris nak turtle tu...
nasib baik dia letak balik...hehehe


Tengok laaa...nasib baik tak kena saman...riuh satu kereta...


Dalam jem tadik sempat aku amik gambar kedai makan ni...
Kakak aku cakap bleh tahan ler glamer kedai ni kat Kota Bharu...dia dh try...
Tapi yang lawaknya nama kedai dia... NASI KERABU GOLOK...
hehehee....Mesti resepi dari seberang thai ni...

No comments:

Post a Comment