Kawan-Kawan

Saturday, March 6, 2010

Kenapa Nak Ucap Rindu?

Assalamualaikum...

Kenapa nak ucap rindu?
Pada yang memang pasti merinduimu...
Kenapa nak ucap rindu?
Jika ucapan itu bakal melekakanmu...
Kenapa nak ucap rindu?
Pada yang pasti bukan lagi milikmu...
Kenapa nak ucap rindu?
Jika itu salah dalam peganganmu...
Kenapa nak ucap rindu?
Pada dia yang memang didepanmu...
Kenapa nak ucap rindu lagi?
Jika itu sudah berkali-kali kau ucapkan...

Jangan sampai orang..................
 

Hehehe...saja jek letak entry atas tu...boring sebenarnya. Takde nak buat apa2 pon petang ni. Tengok tv takde yang menarik pon...cerita hentah apa2...
Sebenarnya dalam boring aku dok pikir-pikir laaa pasal kapel2 muda ni...



Ucapan rindu tu selalu terucap dibibir pada yang tersayang...
Bukan aku nak mengata pada yang tengah berkapel tu...cuma kalau boleh kurang2 kan laaa guna ayat2 jiwang kat orang yang tersayang...bimbang melekakan dan hati kita hanyut oleh dorongan nafsu...betol tak?
Lebih elok kita simpan rasa rindu tu dan luahkan pada orang tersayang selepas alam perkahwinan...lagi berkat dan dituntut oleh agama...kan??

4 comments:

  1. terasaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
    haha

    ReplyDelete
  2. alaa...akak tak tujukan kt sapa2 pon...hehehe...luahan hati jek tu (",)

    ReplyDelete
  3. kenapa nak ucap rindu..sbb dia tak call saya..hahahah

    ReplyDelete