Kawan-Kawan

Monday, March 8, 2010

Rambut Ohh Rambut...

Assalamualaikum...
Lawak plak rasanya bila ingat kisah malam tadi..aku nak tulis laa entry pasal rambut aku...blom apa2, baru siap tulis title tetiba laptop ni jadi blank kejap and aku dapati entry tu telah aku publish secara tidak sedar....so, adalaaa sorang dua peminat a.k.a silent reader blog ni bertanya... (peminat??? koya pulak tuan punya blog ni....kekeke)...diorang tanya napa ada title jek, mana pegi isi kandungan...dengan muka selamba aku wat2 tak paham...(malu sebenornya...huhuhu...)

Sebenarnya semalam aku nak citer rambut aku ni dah panjang bebenor...mengerbang macam rambut maya karin dalam citer hantu tu...heeheee...bukan rupa macam dia, rambut jek! Rambut ni nasib baik tak terbakar masa aku nyalakan dapor gas...mula2 aku klik2 nak nyalakan api, tak bernyala plak, aku tunduk sket sebab nak tengok lebih dekat sambil tangan dok klik2...rambut pulak tak ikat...mengerbang jek....tiba2 walla!!! dapor tu nyala...sempat laaa aku melompat dan menyelamatkan mahkota kepala aku ni...kalau tak botak maaa.... =)

5 comments:

  1. aduila..lain kali ikat kemas2 ye rambut tu..
    nti ahngus plk..hihi ;)

    ReplyDelete
  2. potong je..rambut panjang musim2 panas ni rimas ah...

    ReplyDelete
  3. kakakakaa~
    naseb x burn
    moral of the day:sayangi rambut anda.

    ReplyDelete
  4. itu ler naziela...akak mmg tak suka ikat rambut kalau dok umah...
    kamy...sayang ler nak potong =)

    ReplyDelete