Kawan-Kawan

Powered By Blogger

Friday, March 5, 2010

Nak Makan Apa? - 2


Assalamualaikum...
Tensi...tensi...nak makan pon kena pikir ke??...hari ni pagi2 kawan aku Shuk, anto msg ucap gud morning...awal bebenor, dah mandi ke blom agaknya mamat tu...mak oiii malasnya aku bangun...sori Shuk, bukan tak nak jawab msg tu tapi ngantuk maaa...hehehe...kul 9 lebih dia msg lagi...terpaksa laaa aku bangun jugak walaupun hatiku berkata-kata.. "tido nida...tido"...So bila dah bangun, siap mandi aku bukak laaa peti ais, ok, dah beli semua barang dapor yang perlu, bleh laa masak tapi...alamak ada 'tapi' pulak...aku jadi blur nak masak apa sebab dah lama tak masak...hehehe...Alih2 aku amik buah berangan sejuk yang aku beli masa shopping semalam dengan susu segar rendah lemak...diulangi...rendah lemak!!...nak jaga badan kunun.... =)

Lepas tu bukak YM...chat ler dgn Fena, tiba2 dia ajak pegi ke Bukit Payong, ada pesta katanya... Datuk Shahrizat yang datang...bagi nak ilangkan boring, aku setuju...so petang ni lepas asar aku akan keluar....

Ok, semalam aku citer nak gi kedai batik sutera kan...tak jadi ler coz kakak aku msg and cakap dia nak datang next week for holiday. So, biarlaaa dia yang datang dan beli sendiri...Semalam aku gi layan kehendak aku je laa..sempat laaa singgah kat Ariani Kuala Terengganu for the first time..dapat tangkap 3 helai tudung...kopak purse aku...huhuhu

Ini laa tudung yang dirembat dari kedai Ariani...
Mak aihh..buruk bebenor cadar tu dalam gambo...kekeke

4 comments: