Kawan-Kawan

Thursday, April 1, 2010

Kerja 7 Hari Seminggu

Assalamualaikum...
Minggu ni tak sempat nak update blog...nak blogwalking...sebab terlampau bz (ye ke ni?...kekeke)
Memang aku bz sikit campur dengan penat dgn macam2 program dan aktiviti...
Mulai esok saja aku kena pergi kursus dari pagi sampai petang selama 3 hari berturut-turut..jawabnya minggu ni saja aku kerja 7 hari seminggu...*sigh*...kursus org keje kerajaan dan pekerja bawahan mcm aku ni takde ler tempatnya di hotel2 yer...boleh tido bilik ekon, ada katil tebal...makan sedap2...kursus aku ulang alik hari2 dari rumah ku yang boley dikatakan jauhhh laaa jugakkk utk sampai ke destnasi...huhuhuh (T_T)...

Tapi aku ni kena laa pergi jugak walaupon byk komplen...dah keje kan...turut je laaa perintah walaupon cuti ku telah diragut dari ku...huhuhu....

No comments:

Post a Comment