Kawan-Kawan

Sunday, June 6, 2010

Musim Yang Tiba Lagi...

Assalamualaikum...
Selamat bercuti kepada semua pelajar-pelajar sekolah dan juga cikgu-cikgu walaupon ramai yang bertugas seperti biasa. Aku jek yang cuti panjang. Kawan-kawan jeles je sebab kena ngajar jugak time cuti...sabarlaahh...semuanya demi tugas kan?? Dalam cuti ni ada jugak yang perlu dibuat, banyak kertas peperiksaan pertengahan tahun yang perlu ditanda...Sambil menyelam minum air laa jawabnya...

Musim cuti tiba sekali dengan musim orang Malaysia kawin. Ada jugak yang buat kenduri aqiqah, nak melanjutkan pelajaran dan naik rumah baru..pendek kata masa cuti sekolah ni laa pulun buat keje besar...melihat kenduri sana-sini...rasa meriah sungguh suasana. Hari ni depan rumah aku pon kenduri jugak..jadi tak laku laa nasik dan lauk yang aku masak untuk family sebab semua nak makan nasi kat kenduri...takpe laa, biar aku habiskan semua...hehehe!  =)


Ni pon masa pergi kenduri rumah mertua adik kat Tanah Merah...sempat amik gambo lagi..hehehe.

No comments:

Post a Comment